Over Girls and Boys

Alle kledingstylisten van Girls and Boys Kidsfashion genieten ervan om contact met ouders en kinderen te hebben. Ze vinden het fantastisch om kledingadvies te geven en gave combinaties en kledingsets uit te zoeken en te maken.

Girls and Boys Kidsfashion wil dat ouders en de kinderen van hun kleding houden en dat kinderen ervan genieten als ze de kleding dragen. Aan ieder kind wordt oprechte aandacht en tijd besteed, ieder kind is in onze ogen uniek. De stylisten gaan op zoek naar de stijl die het beste bij het kind past en waar hij of zij zich het prettigst in voelt. De kinderen moeten vol zelfvertrouwen de winkel uitgaan.

De merken die Girls and Boys in haar assortiment heeft zijn trendy en van een hoge kwaliteit. De inkopers besteden veel aandacht en tijd aan het samenstellen van de collectie en zijn continu op zoek naar verantwoorde fashionable kledingstukken en nieuwe merken. Ze laten zich hierbij door allerlei manieren inspireren.

Sinds 2007 is het bedrijf overgenomen door de tweede generatie en is Girls and Boys Kidsfashion uitgegroeid tot een van de grootste kinderkleding winkels van Nederland.

Girls and Boys Kidsfashion is opgericht in 1959 en bestaat dus al meer dan zestig jaar. De nieuwe eigenaren hebben een brede ervaring en een gedeelde liefde voor retail. Ze dromen van een formule met de ultieme winkelervaring op het gebied van kidsfashion. Hier streven ze iedere dag naar.

De missie van Girls and Boys Kidsfashion is continu innoveren in klantbeleving. Klanten moeten voelen dat ze bij Girls and Boys echt op een bijzondere en oprechte wijze worden geadviseerd en vermaakt. Om dit te bereiken wordt er veel tijd en geld in het bedrijf geïnvesteerd. Zo is de winkel een aantal jaar geleden verbouwd en uitgebreid, maar de tekeningen voor een volgende verbouwing liggen al klaar. Girls and Boys Kidsfashion is de eerste kinderwinkel in Nederland met een speciale bar voor kinderen. Ieder kind kan hier – afhankelijk van het seizoen – een Fristi, Chocomel, limonade of een biologische appelsap krijgen.

Een aantal jaar geleden is Girls and Boys gestart met geurmarketing en is het nu bezig met de ontwikkeling van een eigen parfum. Hiermee komt een lang gekoesterde droom in vervulling.

Jaren geleden is Girls and Boys al gestart met personal shopping, via de website kan hiervoor een afspraak worden gemaakt met een stylist naar keuze. Dit kan zelfs buiten openingstijd. Hiermee innoveert Girls and Boys Kidsfashion verder in klantbeleving. Tijdens de tweede lockdown periode in de Corona tijd kwam onze ervaring hierin goed uit, onze klanten waren hier namelijk al aan gewend.

Naar aanleiding van de verbouwing die in de planning staat heeft Girls and Boys besloten om een nieuwe website te ontwikkelen. Bij de nieuwe website kunnen er als service ook weer online aankopen worden gedaan. Onze main focus zal echter op onze fysieke winkel blijven liggen. Hier is Girls and Boys Kidsfashion goed in, hier ligt onze passie!

De website is een verlengstuk van de winkel waarin de collecties gepresenteerd staan en waar ter inspiratie een aantal combinaties en kledingsets worden getoond. Dit moet klanten stimuleren om naar de winkel toe te komen voor nog meer inspiratie en persoonlijk advies.